דף הבית | אודות | ניהול נכסים | שאלות ותשובות | מכירת דירות | השכרה | שירותים | גלריה | צור קשר ENGLISH
 
FAQ's

איך מתחילים לעבוד ביחד?

איזה שירותים אתם מציעים לי כבעל נכס?

כמה זה עולה?

מה אני עושה כשיש בעיה בדירה?

האם אני באמת צריך מישהו שינהל עבורי את הנכס?

מה אני עושה כשהדייר שלי לא משלם בזמן?

איך מתחילים לעבוד ביחד?
ברגע שאתם יוצרים קשר עם עדן תרגישו ההבדל בכל הקשור לנכס. קודם נבוא ונראה את הנכס ללא כל התחייבות ,תקבלו הערכה מה תהיה ההכנסה השנתית המשוערת. לאחר שנקשיב לצרכיכם נוציא הצעת מחיר לגבי השירותים המתאימים לנכס והעלויות הכרוכות בזה.


איזה שירותים אתם מציעים לי כבעל נכס?
זה כמובן תלוי בצרכים שלכם, אבל בעיקרון אנו מטפלים בכל שלב של ניהול נכס מושכר. על מנת לחסוך לכם את כל הטרחה וכאבי ראש הכרוכים בהחזקת דירה מושכרת, אנו דואגים לכל ומשחררים אתכם מכל ההתרוצצויות. זה מתחיל בהכנת הנכס לשכירות וקביעת רמת דמי השכירות המתאימים וממשיך באיתור וסינון דיירים פוטנציאלים. בהמשך יינתנו ליווי וניהול כל תהליך קליטת הדייר החדש, כולל תהליך סגירת חוזה השכירות, הסברים לדייר על הנכס ותפעולו, כמו גם בניית נהלים שייקבעו ע"י בעל הנכס בהדרכתנו. שירותינו ממשיך בפיקוח שוטף הכולל ביקורים בנכס למשך תקופת השכירות וכולל קבלת דמי שכירות והפקדתו לחשבון בעל הדירה, טיפול בכל התיקונים השוטפים וחרום, בדיקה שכל החשבונות של מים, ארנונה חשמל וכו' משולמות בזמן וכו'.
ברגע שעדן מנהלת את נכסיכם אין צורך לכם בקשר או מגע עם הדיירים. עם כניסתנו לתמונה תרגישו שקט נפשי ותוכלו להתפנות לענייניכם.

כמה זה עולה?
השרותים של עדן ניהול נכסים מגוונים ומותאמים אישית לכל בעל דירה בהתאם לצרכיו.
פנה אלינו לפגישת הכרות ונשמח להציע הצעת מחיר הוגנת.

מה אני עושה כשיש בעיה בדירה?
במקרים כאלה בעצם אין לכם צורך כלל להתקשר אלינו או לעשות כלום.
עדן נכסים מפעילה קו חרום 24/7 לפניות הדיירים הקשורות לנושאים דחופים של נכסיהם. בכל פנייה שתגיע, ובהתאם להסכם ההתקשרות בינינו, נפעל באופן עצמאי לפתרון הבעיה או ניצור קשר איתכם על מנת לקבוע ביחד את אופן הפעולה והתגובה. בעל הנכס תמיד יהיה פטור מקשר ומגע ישיר עם הדייר ויחסוך כל סיטואציה או מעמד אשר עלול לגרום לאי נוחות.


האם אני באמת צריך מישהו שינהל עבורי את הנכס? 
אנחנו מאמינים שאתם כן יכולים לנהל את נכסכם, אבל לא בהכרח מעוניינים או פנויים לכך. לכן אנו מציעים את שירותנו להסיר מכם את הטיפול בנכס ולטפל בו במקומכם באופן יעיל ומקצועי. נוסף לכך, שנות הנסיון שלנו לימדו אותנו להגיע לפתרונות יעילים לבעיות השונות אשר חוזרות ונשנות בטיפול הנכסים השונים. עצם נסיון זה יכול לחסוך לך הרבה כאב ראש, זמן וכסף.

מה אני עושה כשהדייר שלי לא משלם בזמן?
בעצם כלום. זה חלק מהשירות שלנו! בדיוק בשביל זה הכנסתם אותנו לתמונה. אנחתו מאוד אסרטיביים במקרים כאלו וגישתנו המנומסת אבל ברורה, הוכיחה את עצמה בכ-100% מהמקרים.

 
אמנת שירות | קישורים  
עדן ניהול נכסים. רח' ז'בוטינסקי 128 בני ברק. טל:077-4199326 פקס:03-5783013